آیا تعطیلی ۴ ساعته اصناف مشهد اجرایی شد؟ | روایت شهرآرانیوز از اولین روز خاموشی اصناف + فیلم فعالیت قرارگاه خدمات سفر ویژه ایام اربعین و دهه پایانی صفر در مشهد + فیلم به مناسبت سالگرد درگذشت حاج حسین ملک؛ چهاردهمین جلسه از سلسله نشست‌های روایت مشهد برگزار شد بوستان کرامت؛ جاذبه‌‌‌‌ای تفریحی و گردشگری در مشهد مقدس عقد تفاهم‌نامه چهارجانبه تأمین آب فضای سبز شهری مشهد از طریق پساب شهروند خبرنگار | درخواست راه‌اندازی مجدد سامانه پیام کوتاه اتوبوس‌رانی مشهد + پاسخ انبار ضایعاتی‌ها عامل افزایش جمعیت موش‌ها در مفتح شرقی مشهد گلایه ساکنان خیابان عنصری غربی مشهد از هتل‌آپارتمان‎‌ها مشهد، پیشرو در استفاده از آب‌های خاکستری ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار کوثر و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا ادارات مشهد امروز (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان
سرخط خبرها

تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری

  • کد خبر: ۴۳۱۸۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری
معاون مالی و پشتیانی شهرداری مشهد گفت: بنا بر آن بود که این جایزه در سال گذشته به ما اهدا شود اما به دلیل وجود ویروس کرونا به سال‌ جاری موکول شد. تلاش خواهیم کرد که سطح بالاتر را نیز در سال جاری کسب کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا خواجه نایینی در مراسم اهدا جایزه ملی انجمن حسابرسان داخلی ایران به شهرداری مشهد، اظهار کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری دو شعار اصلی ارتقا کارآمدی و شفافیت و توانمندی، اجرای همزمان آن نیازمند بحث کارآمدی و بهبود عملکردی است.

وی افزود: یک جنبه این دو شعار کار و عملکرد شهرداری است که ماحصل آن خروجی‌های فیزیکی است و یکی دیگر از جنبه‌های آن بحث شفافیت است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: ایجاد کردن اتاق‌های شیشه و شفافیت در شهرداری‌ها راهکار‌های مختلفی دارد که این امر در اجرای سریع کار‌ها محدودیت‌های ما را افزایش می‌دهد.

خواجه نائینی تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بحث افزایش کارایی و همزمان بحث شفافیت و نظارت‌ها بوده است. در حوزه نظارت‌ها یکی از راهبرد‌ها بحث‌های حسابرسی است که به شکل جدی و علمی‌تر پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد به عنوان تنها شهرداری در کلانشهر‌ها به صورت اختیاری خود را در معرض ارزیابی قرار داده است و در سال گذشته برای اولین بار در این رقابت شرکت کرد و جایزه ملی حسابرسی در سطح دو را از آن خود کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: طبیعتا اگر سازمان ما رو به رشد باشد، باید سطح خود را حفظ کند و رو به جلو حرکت کند. در سال جاری نیز ما در سطح بالاتری اقدام به شرکت در این جایزه کردیم و توانستیم در آن سطح که بالاتر از سال قبل است هم جایزه طلایی را از آن خود کنیم.

خواجه نایینی گفت: تاکنون سه سطح از این جایزه را از آن خود کردیم و تلاش خواهیم کرد تا دو سطح نهایی آن را نیز بدست آوریم.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->